Korkeatasoisia kuvataidekursseja aikuisille harrastajille ja aloittelijoille

Helsingin Taiteilijaseuran kurssikeskus tarjoaa korkeatasoisia kuvataidekursseja aikuisille ja yli 16-vuotiaille harrastajille ja aloittelijoille. Opettajat ovat pedagogisesti kokeneita kuvataiteilijoita. Lukukausi kestää 12 opetuskertaa.

Peruskursseilla voi aloittaa taideharrastuksen tai kerrata aiemmin opittuja taitoja. Jatko- ja erikoiskursseilla syvennetään henkilökohtaista ilmaisua pitkäjänteisesti. Kesän kursseja järjestetään sekä Kaapelitehtaalla että Suomenlinnassa. Katso kesäkurssit tästä

Kurssilaisten materiaalit

Voit tarkastella kurssilaisille suunnattuja sisältöjä, kuten lukujärjestyksiä ja kurssikirjeitä kootusti yhdestä paikasta.

Tietoa opiskelusta

Kurssien hinnat 2024

Kurssikeskuksen järjestämien kurssien hinnat vaihtelevat sisällön mukaan. Hinnat eivät sisällä käytettäviä materiaaleja, paitsi erikseen mainituilla kursseilla osan tai kaikki käytettävät materiaalit. Löydät hinnat myös kurssien omilta sivuilta.

Kurssikohtaiset hinnat

• 326€ / 48t
  • Avoin ateljee -työpajat 199€
  • Veistoksellinen keramiikka 218€ / 20t (sis. poltto ja materiaalimaksun 30€)
  • Kuvanveiston mestarikurssi 374€ / 48t (sis. malli- ja materiaalimaksun 48€)
  • Torstai on toivoa täynnä  265€ / 36t (sis. savi ja polttomaksun 20€)
  • Metalligrafiikan työpaja 351€ / 48t (sis. materiaalimaksun 25€)
  • Piirustuksen lyhytkurssit a. ja b. 183€ / 24t

Talviloma- ja muut lyhytkurssit 2024

• Keramiikan kuvapinta 218€ / 20t (sis.materiaalimaksun 30€)
  • Metalligrafiikan studio 208€ / 20t (sis. materiaalimaksun 20€.)
  • Maalaa isosti 203€ / 20t (sis. yhden maalauspohjan)
  • Kuva-albumin sidontakurssi  87 € / 7t  (sis. materiaalimaksun 20€)
  • Värit haltuun! 183€ / 20t

Tietoa maksamisesta

Jos haluat maksaa Smartumin kulttuurisetelillä, Epassilla tai Virikeseteleillä, voit hoitaa laskun maksun koulun toimistossa.

Kurssipaikan peruuttaminen on tehtävä 10 vrk ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset ovat sitovia.

Ilmoittautuminen

Helsingin Taiteilijaseuran kurssikeskuksen kevään ryhmiin ilmoittautuminen aukeaa 20.11.2023 klo 12:00. Koulun oppilaat voivat jatkoilmoittautua kursseille viimeistään 19.4.2023.
Perustettuja ryhmiä täydennetään kevään, kesän ja syksyn aikana. Opetusryhmiin voi ilmoittautua myös kesken lukuvuotta, mikäli ryhmissä on tilaa.

Siirry ilmoittautumaan

HUOM!

Kursseille otetaan opiskelijoita ilmoittautumisjärjestyksessä, joten huomioithan, että kurssipaikka on saatu vasta silloin, kun olet saanut asiasta varmistuksen sähköpostitse tai puhelimitse. Kursseille kannattaa ilmoittautua hyvissä ajoin, sillä kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Opetusryhmä perustetaan vain, jos siihen on riittävästi hakijoita.

Kurssikeskuksen kurssit

- / - Kohdetta